avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 87251.21 kilometrów - w tym 3399.84 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 22.99 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Mikropętelka z literaturą i temperaturą ;)

Wtorek, 2 stycznia 2024 · dodano: 02.01.2024 | Komentarze 4

Nieco ponad miesiąc temu, podczas jesienno-zimowego spaceru m.in. po okolicach Smardzewa odkryłem nad tamtejszymi stawami plenerową samoobsługową minibibliotekę (jest na którymś ze zdjęć;). Mając ją na uwadze, podczas ostatniego technicznego, również pieszego wyskoku na działkę postanowiłem zrobić porządki z tamtejszymi książkami i wywieźć co mniej potrzebne właśnie przy najbliższej okazji do Smardzewa. Dziś zrealizowałem plan - tuż przed zmierzchem - i tuż przed nadciągającą kilkudniową kolejną pogodową dupówą. Właściwie był to jedyny moment, by to zrobić - zatem jakież było moje rozczarowanie, gdy po dotarciu do celu z łącznie jedenastoma książkami w sakwach okazało się, że biblioteczkę chyba na zimę sprzątnęli. W sumie jest to ze względu na wilgoć całkiem zrozumiałe, ale nie miałem ochoty ponownie się wozić z ciężkimi tomami, więc koniec końców zostawiłem literaturę pod pobliską bieda-wiatką. Może ktoś się skusi, nim namiękną.

A sama jazda bez polotu: forma żadna, czasu przed zmierzchem mało, na koniec musiałem skracać, by nie wracać po ćmaku. Tyle mojego, że Vmax (jeśli Strava nie przesadziła!) na zgierskiej górce wyszedł przyzwoity. Nic to: pierwsze tegoroczne rowerowe koty (patrz: tytuł jednej z książek;) - za płoty.

Acha - NOWOŚĆ: od początku tego roku postanowiłem podawać dodatkowo temperaturę podczas jazdy mierzoną przez najbliższą stację meteo - na Lublinku (lub inną, która akurat będzie najbliżej) - do zmiany czasu na zimowy będę podawał minimalną (brr, jakie mrozy!), a od marca przez kolejne pół roku - maksymalną (uff, jakie upały!) ;)

| 01:11 środa, 3 stycznia 2024 | linkuj Muszę coś wykombinować na działkę, bo tam internet kuleje, tv brak, a radio oscyluje między RMF FM, a Radioma Ryja FM ;) Kiedyś była jeszcze Trójka, ale odkąd się stała Trujką - nie słucham. Z literatury zaś została trylogia Grzesiuka oraz Rodzina Poszepszyńskich :D Acha - i jeszcze radziecki album o Odessie. W sumie ładny zestaw, acz od czapy.
| 00:56 środa, 3 stycznia 2024 | linkuj Ja ostatnio - niestety - poddałem się e-czytaniu i e-słuchaniu. Skoro firma "stawia" mi Legimi, to korzystam.

Ale nie jestem aż takim grzesznikiem - co lepsze pozycje kupuję. Całkiem sporo zresztą. A komiksy to już obowiązkowo (Thorgal wciąż żyje, i o dziwo da się to oglądać/czytać) :)
| 00:13 środa, 3 stycznia 2024 | linkuj Dzięki, trzeba było zacząć rowerowo ten rok - nawet dość jakkolwiek. Szkoda tylko, że nic nowego do czytania nie udało się przytulić.
| 23:53 wtorek, 2 stycznia 2024 | linkuj Brawo za inicjatywę, szkoda, że na końcu falst...op się trafił.

Fajnie, że pokręcone :) Strava kłamie z fałmaksem o jakieś 2-3 kilosy, więc i tak było 50+. Gratulacje :)