avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 88367.43 kilometrów - w tym 3425.18 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 23.00 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Do Jamboru

Niedziela, 26 maja 2024 · dodano: 26.05.2024 | Komentarze 9

Do Jamboru zwykłą ostatnio trasą, czyli m.in. przez durne objazdy (a raczej ich brak dla rowerów) w rozkopanym mieście: przez te kombinacje zastopowała się po czterech kilometrach Strava i dopiero na odpoczynku po kolejnych dwudziestu paru odkryłem prawdę, zatem dziś kilometraż i czas z HuaWuja, a jak wiadomo temu z kolei funkcja autopauzy jest nieznana, więc uwala średnie podczas postojów na światłach. Szczęście w nieszczęściu, że dziś akurat prawie na tych światłach nie stałem, więc od wyniku można odjąć minutę lub dwie i średnia z grubsza byłaby uratowana. No, ale że nie wiem dokładnie ile, więc zostaje to, co zmierzył zegarek. Kalorie i podjazdy zaś podaję z poprzedniej, identycznej trasy do Jamboru - są czasem plusy jazdy niczym koń "z klapkami na oczach" :)

A ponadto jazda bez historii: na drogach, jak to przy niedzieli brak korków, za to tłumy podmiejskich rowerzystów maści wszelakiej: od Dziadyg do Szosowców. Niektórzy odmachiwali, inni nie. Wiało dość słabo, z boku i przodo-boku, czyli z SE, a ponadto mimo porannego wyjazdu dość gorąco. A sakwy wyjątkowo zapchane, bo to 1/3 sezonu działkowego i "zmiana turnusu": trochę rzeczy się pokończyło i należało uzupełnić braki.

| 19:31 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Ja czasem jak jadę częściowo którąś"stałą trasą", to bywa że zapominam odbić w bok i potem muszę się wracać ;-)
| 22:09 wtorek, 28 maja 2024 | linkuj yes, yes, yes!
| 00:29 wtorek, 28 maja 2024 | linkuj No tak już jest :) To znaczy bywa :)
| 00:13 wtorek, 28 maja 2024 | linkuj A, faktycznie - jest "jest jest". To w sumie 3 ;)
| 00:10 wtorek, 28 maja 2024 | linkuj Dokładnie, tym bardziej a naszych czasach :)

Właśnie zauważyłem, że zdublowałem poprzednio "jest". Uroki edytowania komentarza :)
| 00:04 wtorek, 28 maja 2024 | linkuj No tak, Dziadyga jest jak Mężczyzna!
| 23:59 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Przecież określenie "dziadyga" to nie "dziadyg", więc jest w sumie jest samo w sobie hermafrodytalne :)
| 08:32 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Dzięki, ale ja nowy sprzęt kupuję zazwyczaj dopiero wtedy, gdy się stary rozleci, czyli pewnie nieprędko!

Dziadygi to wiadomo, ale teraz jest moda na żeńskie formy, a więc w razie czego co - Babaga? ;)
| 23:59 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Jak będziesz następnym razem kupował zegarek to polecam Polara - tańszy niż Garmin, ma autopauzę, też przekłamuje, ale wiem ile (lata praktyki), więc będę mógł Ci pomóc w wyliczeniu realnej średniej :)

Dziadygi mają plusa względem szoszonów, bo kręcą przez cały rok. I częściej (zdziwieni) odmachują :)