avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 88424.97 kilometrów - w tym 3427.18 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 23.00 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Uć pomocowo-sprawunkowa

Wtorek, 2 lipca 2024 · dodano: 02.07.2024 | Komentarze 2

Powrót do (nie tylko) rowerowej codzienności, czyli jazda do mamy pomóc ze sprawunkami - i na abarot. Rozkopy w ciągu ostatnich tygodni zmieniły konfigurację (choć nie lokalizację;), co sprawiło, że znów musiałem na gorąco się zastanawiać, czy np. nie jadę pod prąd. Oznaczeń zero, albo zakaz jazdy i tyle. Ech. Ponadto wiało silnie z obi-boków (w zależności od kierunku jazdy z prawego lub lewego), gdyż albowiem z NW. No i ponownie spadł łańcuch - dziś były pilniejsze sprawy, ale jutro już z pewnością odwiedzę serwis w celu reklamacji, bo przy nowym i łańcuchu oraz korbie to chyba jednak kwestia niedoregulowania czegoś tam. Ale dzięki owemu spadnięciu podczas jego zakładania przypadkiem pokierowałem jakiegoś zagubionego Ukraińca do jego kwartiry, bo się zgubił i wędrował w dokładnie przeciwnym kierunku.