• Kalorie 1917kcal

Uć z Dobrymi Opłotkami

Czwartek, 28 września 2017 · dodano: 28.09.2017 | Komentarze 8

Dziś rankiem rześkim (+8*C, więc gacie już ¾ i bluza z długim rękawem) do p. jak zazwyczaj.
A po południu ciąg dalszy wykańczania września – tym razem w opłotki nie południowe – a północne, bardziej pagórkowate. Wiatr nadal silny - z SE, więc właściwie w każdą stronę był boczny – raz bardziej w mordę (wtedy było za to zazwyczaj z górki – czyli +/- do Dobrej), raz tylno-boczny (od Dobrej do Lasu Łagiewnickiego). Specjalnie pojechałem w taki sposób, bo odcinek przez Las był pod wiatr, ale ze względu na zaciszność nie odczułem tego jakoś tragicznie. Ot, taktyka ;) Zapłaciłem za to w średniej prędkości wolniejszymi odcinkami terenowymi – a maksymalna prędkość ustanawiana jak zwykle w tych okolicach na ulicy Stryjkowskiej w granicach 43-48 km/h dziś dobiła ledwie do czterdziestki. Ano – coś za coś. A na koniec jeszcze ładny zachód słońca nad Arturówkowymi Stawami.
Atrakcją ludzką okazali się natomiast jedni mądrzy inaczej, którzy na ciągu pieszo-rowerowym zaparkowali na połowie szerokości auto, a na drugiej połowie stali i gadali. Bardzo się oburzyli, że im śmiem zwracać uwagę, bo przecież „piesi mają tu pierwszeństwo”. Powiedziałem grzecznie, że to nie parking i zostawiłem ich z pianami na pyskach. Ich piany – ich problemy ;) Następnym razem tradycyjnie rozjadę i będzie wielkie aj-waj. Zły rowerzysta, złyyyy.
Sakwy dziś mocno napchane różnymi bzdetami, więc w ogóle jechało się z mniejszym polotem niż wczoraj; tradycyjny filmik drogi (choć bezpłatny;) z dzisiejszego popołudniowego kręcenia Skrzypu skrzyp; Tomtomowe Ciachciarachciach - proszę uprzejmie.

| 18:48 sobota, 30 września 2017 | linkuj No, już lepiej :P
| 18:08 sobota, 30 września 2017 | linkuj @Trollking - przepraszam, że żyję :D
@Meteor - chętnie pożuję ;)
| 11:20 piątek, 29 września 2017 | linkuj Fakt, ładna końcówka września, ach chce się pętelkować :-) My też, a to z Kluską do lasu, a to samemu na grzyby, a to jakieś plany weekendowe... nie mam kiedy robić relacji z ostatniego weekendu, bo albo mnie nie ma, albo gotuję leczo (pomidory przecierowe jeszcze po 1,5zł), grzyby itp.
| 21:11 czwartek, 28 września 2017 | linkuj Wszystkich. Choć w sumie samochód najmniej kumał, a najwięcej żarł, czyli jest Polakiem lepszego sortu. Jego najbardziej.
| 20:47 czwartek, 28 września 2017 | linkuj Ale pieszych, czy samochód?
| 20:39 czwartek, 28 września 2017 | linkuj Czyli wszystko jasne. Powinieneś przeprosić.
| 20:03 czwartek, 28 września 2017 | linkuj To był ciąg pieszo-rowerowy, więc ciężko powiedzieć która część była dla rowerów. W zaistniałej sytuacji był to ciąg pieszo-samochodowy.
| 19:56 czwartek, 28 września 2017 | linkuj Żebym dobrze zrozumiał, bo mój umysł wolniej pracuje w standardzie: klasyczny Polak :)

Zaparkowali na części dla rowerów, a na tej dla pieszych stali i powiedzieli Ci, że takie ich prawo? Polactwo - poziom master :)