Nocna MikroUć Ratunkowa

Niedziela, 28 października 2018 · dodano: 28.10.2018 | Komentarze 5

Wczoraj minęło równe 3 lata, odkąd zaczęliśmy walkę z psią cukrzycą. Późnym wieczorem okazało się, że nam pies zaczyna niepokojąco odpływać. Po ekspresowym zbadaniu poziomu cukru wyszło, że w związku z tym, że ma chory żołądek i prawie nic nie je, dawka insuliny okazała się za duża i Aluś zaczyna zapadać w śpiączkę. Momentalnie podaliśmy mu kroplówkę z glukozy (dobrze, że jeszcze jedna była na zapasie!) i przez kilka godzin pojąc go strzykawką do pyska roztworem wody i miodu przywróciliśmy mu jaki-taki poziom cukru. Jednak sytuacja nadal była niestabilna (cukier skakał mu jak górska kolejka), dla bezpieczeństwa wskoczyłem więc o trzeciej nocnej godzinie na Mery i pognałem będąc już też kompletnie półprzytomnym kupić glukozę do najbliższej całodobowej lecznicy. Tu kolejny problem - wprawdzie można płacić kartą, ale w związku ze zmianą czasu mój bank akurat zrobił sobie przerwę techniczną. Na szczęście jakoś uprosiłem panią, że oddam kasę dziś, pies też był w rejestrze, więc z glukozą dotarłem po paru minutach do domu. A tam Alusiowi cukier wzrósł już na tyle, że poziom był bezpieczny i można było wreszcie przespać kilka godzin...
Swoją drogą podczas jazdy spotkałem więcej meneli (5) niż jadących aut (3) jadąc na co dzień ruchliwą ulicą. Miało to swój specyficzny, ale jednak urok ;)