avatar Ten blog rowerowy prowadzi Pan huann z miasteczka Uć w województwie uckim. Ma już przejechane na bs-ie 88367.43 kilometrów - w tym 3425.18 w sposób gruntowny! Przemieszcza się MERIDĄ Kalahari 500 (rocznik 2001) z prędkością zaskakująco średnią, bo wynoszącą 23.00 km/h - i się wcale tym nie chwali, jeno uprzejmie informuje.

Z Jamboru

Wtorek, 28 maja 2024 · dodano: 28.05.2024 | Komentarze 6

Powrót z działki, czyli uff, jak gorąco. Wiało z S, zatem teoretycznie nieźle, bo z tyło-boku, ale praktycznie znów się zdarzył wyżowy nagniotek - wymiętolił po drodze, co przy tej temperaturze bardziej zmęczyło, niż pomogło (patrz nędzny Vmax z górki i niby z wiatrem!). Od dwudziestego kilometra obserwowałem z niepokojem przecinającą w perspektywie godziny moją trasę komórkę burzową - początkowo sądziłem, że zdążę ją wyprzedzić, ale była na tyle szybka (albo ja na tyle wolny ;p), że ostatecznie złapałem ją ledwo za całkiem niegroźny ogon: pierwsze ślady niedawnego kropienia pojawiły się kilka km-ów od domu, a poważniejsze, acz pojedyncze kałuże już właściwie na mecie.

A po drodze kilka dziwadeł: najpierw z naprzeciwka typowy sakwiarz ubrany na bogato-kolorowo, kask etc. - i okazało się po sekundzie, że to rower z doczepionym... silnikiem spalinowym :) Kolejne dziwadełka to jadący pod prąd poboczem wioskowi rowerowi - jakiś wysyp Anglików, czy co? ;)

| 19:33 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Jak ja widziałem parę razy takie spalinorowery, to byli to typowi wioskowi rowerzyści... ale w tym przypadku to raczej motorowerzyści ;-)
| 01:58 środa, 29 maja 2024 | linkuj To była jedna z moich przyszłych petycji, ale wyrzucili mnie wcześniej z forum, a na stronie ogólnej ukrywają posty, nie tylko moje :)
| 00:44 środa, 29 maja 2024 | linkuj To niech zmienią nazwę na Hulajasfaltowy Poznań :)
| 00:35 środa, 29 maja 2024 | linkuj A widzisz, a taki Rowerowy Poznań w każdym projekcie z Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego wpisuje "użytkowników hulajnóg" jako beneficjentów asfaltowania kolejnych obszarów. W tym wiadomo jakiego. No i jak ich nie brechtać? :)
| 00:25 środa, 29 maja 2024 | linkuj Walka z wiatrakami i z wiatrami ma wiele wspólnego!

A niech sobie jeżdżą jak i czym chcą, byle nie stanowili zagrożenia. Ostatnio autentycznie przerażają mnie zwłaszcza hulajnożownicy na dedeerach :/
| 00:21 środa, 29 maja 2024 | linkuj Z tym samym cholerstwem męczę się od kilku dni. Ani przez sekundę nie chce wiać w plecy. Choć nie wiem, czy każda Ania to potwierdzi :)

Tęsknie za "sezonami", które polegały na tym, że wyruszali w świat jedynie ludzie nieogarnięci, a nie również zaopatrzeni w silniki... w rowerach...